Pravilnik

OPĆE ODREDBE

1. Trgovina mazzoni.pl djeluje pod uvjetima utvrđenim u ovim pravilnikom.

2. Pravilnikom se definiraju uvjeti za zaključivanje i raskidanje ugovora o prodaji proizvoda i postupak za podnošenje pritužbi, kao i vrste i opseg elektroničkih usluga koje pruža trgovina mazzoni.hr, pravila za pružanje tih usluga, uvjeti za sklapanje i raskid ugovora o pružanju elektroničkih usluga.

3. Svaki korisnik usluga od trenutka poduzimanja aktivnosti korištenja elektroničkih usluga trgovine mazzoni.hr, dužan je poštivati odredbe ovog pravilnika.

4. U pitanjima koja nisu obuhvaćena ovim pravilnikom primjenjuju se sljedeće:

4.1. Zakon o pružanju elektroničkih usluga od 18. srpnja 2002. (Dz. U. 1 br. 144, poz. 1204., s izmjenama i dopunama),

4.2. Zakon o pravima potrošača od 30. svibnja 2014. (Dz.U. 2014., poz. 827.),

4.3. Zakon o izvansudskom rješavanju potrošačkih sporova od 23. rujna 2016. (Dz. U. 2016., poz 1823.)

4.4. Zakon o građanskom zakonu od 23. travnja 1964. (Dz. U. br. 16, poz 93, s izmjenama i dopunama) i druge relevantne odredbe poljskog zakona.

DEFINICIJE SADRŽANE U PRAVILNIKU

1. OBRAZAC ZA REGISTRACIJU - obrazac dostupan na web stranici mazzoni.hr koji vam omogućuje stvaranje računa.

2. OBRAZAC ZA NARUDŽBE - obrazac dostupan na web stranici mazzoni.hr koji omogućuje podnošenje narudžbe.

3. KLIJENT - primatelj usluge koji je potrošač koji namjerava sklopiti ili je već sklopio kupoprodajni ugovor s prodavateljem.

4. POTROŠAČ - fizička osoba koja s poduzetnikom obavlja pravnu transakciju koja nije vezana izravno za njegovu poslovnu ili profesionalnu djelatnost.

5. RAČUN - označeno pojedinačnim imenom (prijavom) i lozinkom, zbirkom resursa u IT sustavu davatelja usluga, u kojoj se prikupljaju podaci primatelja usluge, uključujući podatke o poslanim narudžbama.

6. BILTEN - elektronička usluga koja primatelju usluge omogućuje pretplatu i primanje od pružatelja usluga na e-mail adresu korisnika usluga besplatnih informacija o proizvodima koji su dostupni u trgovini

7. PROIZVOD - pokretna stvar, artikal ili usluga dostupna u trgovini koja je predmet kupoprodajnog ugovora između kupca i prodavatelja.

8. PRAVILNIK - ovaj pravilnik o trgovini.

9. TRGOVINA - internetska trgovina davatelja usluga koja posluje na web adresi mazzoni.hr.

10. PRODAVATELJ, PRUŽATELJ USLUGA - MAZZONI Tomasz Duczmal, NIP (PDV broj): 6211242051, REGON (statistički broj): 300016167, adresa sjedišta tvrtke: ul. Stryczyńskiego 2a, 63-750 Sulmierzyce, adresa uručivanja: ul. Stryczyńskiego 2a, 63-750 Sulmierzyce, adresa e-pošte: mazzoni@mazzoni.hr, telefon: +385 1 6700 569

11. SUSTAV ZA PRAĆENJE PRITUŽBI I SUGESTIJA KUPACA- elektronički servis koji je davatelj usluge učinio dostupnim kupcima, omogućavajući objavljivanje mišljenja u vezi s proizvodima.

12. UGOVOR O PRODAJI - ugovor o prodaji proizvoda sklopljen između kupca i prodavatelja putem web trgovine.

13. ELEKTRONSKA USLUGA - usluga koju pružatelj usluge elektronički pruža korisniku usluge putem web trgovine.

14. KORISNIK USLUGE - fizička osoba, pravna osoba ili ustrojstvena jedinica bez pravne osobnosti, kojoj je zakonom dodijeljena poslovna sposobnost a koja koristi elektroničke usluge.

15. NARUDŽBA - izjava kupca predstavlja ponudu za zaključivanje ugovora o prodaji proizvoda s prodavateljem.

INFORMACIJE O PROIZVODIMA I NARUDŽBAMA

1. Trgovina obavlja maloprodajnu prodaju proizvoda putem Interneta u Poljskoj, samo za potrošače.

2. Proizvodi koji se nude u trgovini su novi, bez fizičkih i pravnih nedostataka i legalno su stavljeni u promet na poljsko tržište.

3. Informacije na internetskim stranicama trgovine ne predstavljaju ponudu u smislu zakona. Kupac, narudžbom, podnosi ponudu za kupnju određenog proizvoda pod uvjetima navedenim u njegovom opisu.

4. (...)

5. Cijena proizvoda prikazana na stranicama web trgovine obvezujuća je u trenutku kada je kupac izvršio narudžbu. Ova se cijena neće mijenjati bez obzira na promjene cijena u trgovini, koje se mogu dogoditi za pojedine proizvode nakon što kupac dostavi narudžbu.

6. Narudžbe se mogu dostavljati:

6.1. putem web stranice pomoću obrasca za narudžbu (mazzoni.hr) - 24 sata dnevno tijekom cijele godine,

6.2. putem e-maila na adresu: mazzoni@mazzoni.hr,

6.3. telefonom na sljedeći broj: +385 1 6700 569

7. Za predaju narudžbe, kupac nije dužan registrirati račun u trgovini.

8. Uvjet za dostavljanje narudžbe u web trgovinu od strane kupca jest poznavanje pravilnika i prihvaćanje njegovih odredbi u trenutku predaje narudžbe.

9. Trgovina realizira narudžbe od ponedjeljka do petka u radno vrijeme trgovine, tj. Od 9:00 do 17:00 radnim danima. Narudžbe poslane radnim danima nakon 10:00 ujutro, u subotu, nedjelju i praznike obrađuje se sljedeći radni dan.

10. Proizvodi u promociji (akcije) imaju ograničen broj komada i narudžbe za njih obrađivat će se redoslijedom kojim su zaprimljeni sve dok traju zalihe određenog proizvoda.

ZAKLJUČIVANJE UGOVORA O PRODAJI

1. Za zaključivanje kupoprodajnog ugovora, potrebno je da kupac unaprijed dostavi narudžbu koristeći metode pružene od strane prodavatelja, u skladu s § 3 točka 6 i 8.

2. Nakon predaje narudžbe, prodavatelj odmah potvrđuje njen primitak.

3. Potvrda prihvaćanja narudžbe za izvršenje obvezuje kupca s njegovom narudžbom. Potvrda primitka i prihvaćanja narudžbe u realizaciju vrši se slanjem poruke putem e-maila.

4. Potvrda prihvaćanja narudžbe za izvršenje uključuje:

4.1. potvrdu svih bitnih elemenata narudžbe,

4.2. obrazac za odustajanje od ugovora,

4.3. ovaj pravilnik koji sadrži upute o pravu na odustajanje od ugovora.

5. U trenutku kada kupac primi e-mail poruku iz točke 4, kupac i prodavatelj sklapaju kupoprodajni ugovor.

6. Svaki kupoprodajni ugovor bit će potvrđen dokazom o kupnji (fiskalni račun ili faktura s PDV-om na zahtjev kupca), koji će biti priložen uz pošiljku.

NAČIN PLAĆANJA

1. Prodavatelj omogućuje sljedeće načine plaćanja:

1.1. tradicionalni prijenos na bankovni račun prodavatelja,

1.2. plaćanje pouzećem za tzv preuzimanje,

1.3. plaćanje putem elektroničkih usluga plaćanja.

2. U slučaju plaćanja tradicionalnim prijenosom, uplatu treba izvršiti na broj bankovnog računa: 56 1140 2004 0000 3202 5773 0100 (mBank S.A.) U naslov prijenosa sredstava upišite "Narudžba br ........"

3. U slučaju plaćanja po isporuci, paket se šalje nakon provjere ispravnosti podataka o adresi.

4. U slučaju plaćanja putem elektroničkih platnih usluga, kupac izvršava plaćanje prije početka realizacije narudžbe. Usluge elektroničkog plaćanja omogućuju vam plaćanje kreditnom karticom ili brzog prijenos iz odabranih poljskih banaka.

5. Kupac je obvezan platiti cijenu prema kupoprodajnom ugovoru u roku od 7 radnih dana od dana sklapanja, osim ako prodajnim ugovorom nije drugačije određeno.

6. Ako odaberete plaćanja opisana u točkama 1.1 i 1.3, proizvod će vam se poslati tek nakon što je plaćen.

TROŠKOVI, DATUM I NAČINI DOSTAVE PROIZVODA

1. Troškovi dostave proizvoda određuju se tijekom postupka slanja narudžbe i ovise o odabiru načina plaćanja i načinu isporuke kupljenog proizvoda.

2. Datum isporuke proizvoda sastoji se od vremena kompletiranja isporuke proizvoda i vremena isporuke proizvoda od strane prijevoznika:

2.1. Vrijeme kompletiranja isporuke traje od 3 do 21 radnih dana.

2.2. Dostava proizvoda od strane prijevoznika odvija se u roku koji je prijevoznik najavio, tj. od 1 do 2 radna dana (dostava se vrši samo radnim danima, isključujući subote, nedjelje i praznike).

3. Proizvodi kupljeni u trgovini isporučuju se kurirskom službom GLS ili u slučaju prijevoza palete ROHLING SUUS.

REKLAMACIJA PROIZVODA

1. Reklamacija temeljem datog jamstva.

1.1. Svi proizvodi koji se nude u trgovini imaju jamstvo proizvođača koje vrijedi u Europi.

1.2. Jamstveni rok za proizvode je 24 mjeseca i računa se od datuma isporuke proizvoda kupcu.

1.3. Dokument o jamstvenoj zaštiti je dokaz o kupnji: potvrda ili PDV faktura.

1.4. Jamstvo ne isključuje potrošačeva prava iz jamstva za fizičke i pravne nedostatke proizvoda, određene u građanskom zakoniku.

2. Reklamacija temeljem jamstva

2.1. Osnova i opseg prodavateljeve odgovornosti prema kupcu koji je potrošač, temeljem jamstva koje pokriva fizičke i pravne nedostatke, definirani su poljskim građanskim zakonikom od 23. travnja 1964. (Dz.U. br. 16, poz. 93, s izmjenama i dopunama).

2.2. Prodavatelj odgovara temeljem jamstva ako se u roku od dvije godine od trenutka isporuke proizvoda kupcu utvrdi fizička mana na njemu.

2.3. Ako proizvod ima grešku, kupac može zatražiti:

a) popravak proizvoda,

b) snižavanje cijene proizvoda,

c) zamjena proizvoda,

d) odustati od kupoprodajnog ugovora (ako je nedostatak proizvoda značajan).

2.4. Prodavatelj može odbiti udovoljiti zahtjevu za popravak ili zamjenu ako je nemoguće uskladiti zahtjev s kupoprodajnim ugovorom na način koji je odabrao kupac ili će to zahtijevati prekomjerne troškove u odnosu na drugi mogući način poštivanja kupoprodajnog ugovora. Troškove popravka ili zamjene snosi prodavatelj.

2.5. Prodavatelj može odbiti udovoljiti zahtjevu za snižavanjem cijene ili odustajanje od kupoprodajnog ugovora i umjesto toga predložiti popravak ili zamjenu, pod uvjetom da se oni odmah provode i da nema pretjerane neugodnosti za kupca.

2.6. Kupac može promijeniti prijedlog prodavatelja, tj. popravak na zamjenu ili zamjenu na popravak, osim ako je takav izbor nemoguć ili zahtijeva prevelike troškove.

2.7. Obavijesti o nedostacima u vezi s proizvodom i podnošenje relevantnog zahtjeva mogu se poslati e-poštom na sljedeću adresu: mazzoni@mazzoni.hr

2.8. U gornjoj poruci, u pisanom ili elektroničkom obliku, navedite što više informacija i okolnosti u vezi s predmetom prigovora, posebno vrstu i datum pojavljivanja nepravilnosti i podatke za kontakt. Pružene informacije značajno će olakšati i ubrzati razmatranje reklamacije od strane prodavatelja.

2.9. Za procjenu fizičkih mana proizvoda, on se mora dostaviti na adresu:

GLS/ Pactic/ OL/ MAZZONI
Stupničke Šipkovine 22
10255 Donji Stupnik

2.10. Prodavatelj će odgovoriti na kupčev zahtjev odmah, a najkasnije u roku od 14 dana od obavijesti.

2.11. U slučaju reklamacije kupca koji je potrošač - nerazmatrana reklamacija u roku od 14 dana od primitka prijave jednaka je njenom razmatranju. U vezi s opravdanom reklamacijom kupca koji je potrošač, prodavatelj snosi troškove dostave, isporuke i zamjene proizvoda proizvodom bez oštećenja.

2.12. Odgovor na reklamaciju potrošaču se šalje na papiru ili drugom trajnom mediju.

PRAVO NA ODUSTAJANJE OD UGOVORA

1. Uz rezervaciju točke 10. ovog paragrafa, kupac koji je potrošač i koji je zaključio ugovor na daljinu, može od njega odustati bez obrazloženja, podnošenjem odgovarajuće izjave u roku od 14 dana. Za ispunjenje tog roka dovoljno je poslati izjavu o odustajanju od ugovora na obrascu koji je omogućila trgovina. Generiranje izjave moguće je putem generatora dokumenata dostupnog OVDJE.

2. U slučaju odustajanja od ugovora, kupoprodajni ugovor smatra se nevažećim, a Potrošač je dužan vratiti proizvod prodavatelju ili ga predati osobi ovlaštenoj od strane Prodavatelja za preuzimanje odmah, ali najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je odustao od ugovora, osim ako prodavatelj nije predložio da će sam preuzeti proizvod. Za ispunjenje roka, dovoljno je poslati proizvod prije njegovog isteka.

3. U slučaju odustajanja od kupoprodajnog ugovora, proizvod treba vratiti na adresu:

GLS/ Pactic/ OL/ MAZZONI
Stupničke Šipkovine 22
10255 Donji Stupnik

4. Potrošač je odgovoran za smanjenje vrijednosti proizvoda kao rezultat njegove uporabe na način koji nadilazi ono što je nužno za utvrđivanje prirode, svojstava i funkcioniranja proizvoda.

5. Uz rezervacij točaka 6. i 8. ovog čparagrafa, prodavatelj će vratiti sva plaćanja izvršena od strane potrošača povezana s kupoprodajnim ugovorom, od kojeg potrošač odustaje, odmah, najkasnije u roku od 14 dana od dana primitka potrošačeve izjave o odustajanju od ugovora, istim postupkom plaćanje koje koristi potrošač, osim ako se potrošač izričito nije složio s drugačijim načinom povrata koji za njega ne uključuje nikakve troškove.

6. Ako je potrošač odabrao način isporuke proizvoda koji nije najjeftiniji standardni način isporuke koji nudi trgovina, prodavatelj nije obvezan refundirati dodatne troškove koje je pretrpio potrošač.

7. Ako prodavatelj nije ponudio da će sam preuzeti proizvod od potrošača, on može odbiti povrat plaćanja primljenih od potrošača dok ne primi robu natrag ili dok potrošač ne dostavi dokaz o njegovom povratu, ovisno o tome što se dogodi prije.

8. Potrošač koji odustane od kupoprodajnog ugovora, u skladu s točkom 1. ovog stavka, snosi samo troškove vraćanja proizvoda prodavatelju.

9. Rok od četrnaest dana tijekom kojeg potrošač može odustati od ugovora računa se od dana kada je potrošač preuzeo vlasništvo nad proizvodom, a u slučaju usluge od dana sklapanja ugovora.

10. Pravo na odustajanje od ugovora na daljinu, potrošač nema u sljedećim slučajevima kupoprodajnog ugovora:

10.1 u kojem je predmet usluge refabricirani proizvod, tj.proizvod koji je proizveden prema specifikaciji potrošača ili koji služi za zadovoljavanje njegovih individualnih potreba,

10.2 u kojem je predmet usluge predmet isporučen u zapečaćenom pakiranju, koji se nakon otvaranja paketa, zbog zdravstvene zaštite ili higijenskih razloga ne može vratiti, ako je ambalaža otvorena nakon isporuke,

10.3 u kojima su predmet usluge predmeti koji su nakon isporuke zbog svoje prirode neraskidivo povezani s ostalim predmetima,

10.4 u kojem je predmet ugovora usluga, ako je prodavatelj u potpunosti pružio uslugu izričitim pristankom potrošača, koji je obaviješten prije početka usluge da će nakon obavljanja usluge od strane prodavatelja izgubiti pravo na odustajanje od ugovora.

11. Pravo na odustajanje od kupoprodajnog ugovora ima i prodavatelj i kupac (potrošač) u slučaju da druga strana ne izvrši svoje obveze u određenom roku.

VRSTA I OPSEG ELEKTRONIČKIH USLUGA

1. Pružatelj usluga omogućuje korištenje elektroničkih usluga putem trgovine, poput:

1.1. zaključivanje ugovora o prodaji proizvoda,

1.2. vođenje računa u trgovini,

1.3. korištenje biltena,

1.4. korištenje sustava povratnih informacija.

2. Pružanje elektroničkih usluga kupcima u trgovini odvija se pod uvjetima navedenim u Pravilniku.

3. Pružatelj usluge ima pravo objavljivati ​​reklamni sadržaj na web lokaciji trgovine. Sadržaj čini dio trgovine materijala koji su u njoj predstavljeni.

UVJETI ZA PRUŽANJE ELEKTRONIČKIH USLUGA I ZAKLJUČIVANJE UGOVORA

1. Pružanje elektroničkih usluga navedenih u paragrafu 9. točka 1. pravilnika je besplatno.

2. Razdoblje za koje se zaključuje ugovor:

2.1. ugovor o pružanju elektroničkih usluga koji se sastoji od vođenja računa u trgovini se zaključuje na neodređeno vrijeme.

2.2. ugovor o pružanju elektroničkih usluga koji se sastoji u omogućavanju predaje narudžbe u trgovinu zaključuje se na određeno vrijeme i raskida se kada je dostavljena narudžba ili kada kupac prestane da je šalje.

2.3. ugovor o pružanju elektroničkih usluga koji se odnosi na korištenje biltena zaključuje se na neodređeno vrijeme.

2.4. ugovor o pružanju elektroničkih usluga koji se sastoji od slanja mišljenja i komentara zaključuje se na određeno vrijeme i raskida se nakon objavljivanja mišljenja ili kad kupac prestane s objavljivanjem mišljenja.

3. Za stvaranje korisničkog računa, kupac je dužan izvršiti besplatnu registraciju, ali registracija nije potrebna kako bi kupci mogli naručivati u trgovini.

4. Za registraciju, kupac treba ispuniti dostavljeni obrazac za registraciju i poslati ga davatelju usluga odabirom odgovarajuće funkcije. Tijekom registracije, kupac utvrđuje lozinku.

5. Pri popunjavanju registracijskog obrasca, kupac se treba pridržavati pravila u nastavku:

a) Kupac treba ispuniti sva polja registracijskog obrasca, osim ako polje nije obavezno;

b) Podaci uneseni u obrazac za registraciju trebaju se odnositi na kupca i biti u skladu s činjenicama;

c) Kupac treba pročitati i potvrditi činjenicu da je pročitao pravilnik i pravila o privatnosti označavanjem odgovarajućeg polja u registracijskom obrascu;

d) Kupac treba pristati na obradu svojih osobnih podataka pod uvjetima, u mjeri i u svrhe koje su detaljno navedene u pravilima o privatnosti. Izricanje suglasnosti za obradu osobnih podataka je dobrovoljno, ali potrebno za registraciju i postavljanje korisničkog računa;

6. Nakon predaje ispunjenog obrasca za registraciju, kupac odmah dobiva potvrdu o registraciji na e-mail adresu. U tom trenutku kupac dobiva pristup korisničkom računu i može mijenjati podatke date tijekom registracije podataka (osim prijave) i stječe mogućnost korištenja drugih usluga koje nudi davatelj usluga putem web trgovine.

7. Tehnički zahtjevi potrebni za suradnju s ICT sustavom koji koristi davatelj usluga:

7.1. računalo s pristupom internetu,

7.2. pristup e-pošti,

7.3. web-preglednik,

7.4. uključenje u web pregledniku kolačiće i JavaScript

8. Primatelj usluge dužan je koristiti trgovinu na način sukladan zakonu i moralu uz poštivanje osobnih prava i prava intelektualnog vlasništva trećih strana.

9. Primatelj usluge dužan je unijeti podatke u skladu s činjenicama.

10. Primatelju usluge zabranjeno je dostavljanje nezakonitih sadržaja.

11. Primatelj usluge, koristeći trgovinu, nema pravo na bilo kakve ingerencije u strukturi, obliku, grafikama ili mehanizmu njenog rada.

12. Trgovina ili stranice trgovine ne smiju koristiti os strane kupaca ili treće strane za slanje neželjene pošte.

13. Primatelj usluge ima pravo korištenja trgovine samo za svoje potrebe. Nije dopušteno korištenje resursa i funkcija trgovine u svrhu obavljanja komercijalnih aktivnosti od strane Kupca ili onih koje bi narušavale interese prodavatelja.

REKLAMACIJE KOJE SE ODNOSE NA PRUŽANJE ELEKTRONIČKIH USLUGA

1. Reklamacije u vezi s pružanjem elektroničkih usluga putem trgovine primatelj usluge može dostavljati e-poštom na adresu: mazzoni@mazzoni.hr

2. U gornjoj e-pošti treba navesti više informacija i okolnosti u vezi s predmetom reklamacije, a posebno vrstu i datum nastanka nepravilnosti i kontakt podatke. Pružene informacije značajno će olakšati i ubrzati razmatranje prigovora od strane davatelja usluga.

3. Razmatranje reklamacije od strane davatelja usluge nastupa odmah, a najkasnije u roku od 14 dana od prijema obavijesti.

4. Odgovor davatelja usluge na prigovor šalje se na e-mail adresu primatelja usluge navedenu u pritužbi ili na drugi način koji mu je pružio primatelj usluge.

UVJETI ZA PRESTANAK UGOVORA ZA PRUŽANJE ELEKTRONIČKIH USLUGA

1. Otkazivanje ugovora o pružanju elektroničkih usluga:

1.1. Ugovor o pružanju elektroničkih usluga kontinuiranog i neograničenog karaktera (npr. vođenje računa) može se raskinuti.

1.2. Primatelj usluge može raskinuti ugovor s trenutnim učinkom i bez navođenja razloga slanjem odgovarajuće izjave putem e-maila na adresu: mazzoni@mazzoni.hr

1.3. Davatelj usluge može raskinuti ugovor o pružanju elektroničkih usluga kontinuiranog i neograničenog karaktera u slučaju da primatelj usluge prekrši pravilnik, posebno kada dostavlja nezakoniti sadržaj i nakon neuspjelog prethodnog poziva da prekine povrede s odgovarajućim rokom. U takvom slučaju, ugovor ističe nakon 7 dana od dana podnošenja izjave volje da ga raskine (otkazni rok).

1.4. Otkazivanje dovodi do prekida pravnog odnosa s učinkom na budućnost.

2. Davatelj usluge i primatelj usluge mogu u bilo kojem trenutku raskinuti ugovor o pružanju elektroničkih usluga sporazumom stranaka.

INTELEKTUALNO VLASNIŠTVO

1. Cjelokupni sadržaj objavljen na web stranici mazzoni.hr zaštićen je autorskim pravima (uz rezervaciju § 13, točka 3 i elemenata koje su postavili korisnici, a koriste se na temelju licence ili dozvoljene uporabe) vlasništvo su MAZZONI Tomasz Duczmal, NIP: 6211242051, REGON: 300016167, adresa sjedišta: ul. Stryczyńskiego 2a, 63-750 Sulmierzyce i adresa uručivanja: ul. Stryczyńskiego 2a, 63-750 Sulmierzyce. Primatelj usluge snosi punu odgovornost za štetu uzrokovanu pružatelju usluga, koja je nastala upotrebom bilo kojeg sadržaja na web stranici mazzoni.hr, bez pristanka davatelja usluge.

2. Svako korištenje od strane bilo koga, bez izričitog pismenog pristanka davatelja usluga, bilo kojeg od elemenata koji čine sadržaj i cijelog sadržaja web stranice mazzoni.hr predstavlja kršenje autorskih prava davatelja usluga i rezultira građanskom i krivičnom odgovornošću.

3. Svi trgovački nazivi, nazivi proizvoda, nazivi tvrtki i njihovi logotipi koji se koriste na web stranici trgovine na web stranici mazzoni.hr pripadaju njihovim vlasnicima i koriste se samo u svrhu identifikacije. Oni mogu biti registrirani zaštitni znakovi. Svi materijali, opisi i fotografije predstavljeni na web stranici trgovine na mazzoni.hr koriste se u informativne svrhe.

ZAVRŠNE ODREDBE

1. Ugovori sklopljeni putem Trgovine sklapaju se u skladu s poljskim zakonom

2. U slučaju neusklađenosti bilo kojeg dijela Pravilnika s važećim zakonima, umjesto osporene odredbe Pravilnika primjenjuju se odgovarajuće odredbe poljskog zakona.

3. Izmjene provedene u Pravilniku trgovine koje je izvršio davatelj usluga obvezujuće su za primatelja usluge, pod uvjetom da je ispravno obaviješten o promjenama i nije raskinuo ugovor o pružanju elektroničkih usluga u roku od 14 dana od dana primanja obavijesti od davatelja usluge o izmjenama. Sva narudžbe koja je trgovina prihvatila na izvršenje prije datuma izmjena Pravilnika provode se na temelju odredbi Pravilnika koji je bio na snazi na dan dostavljanja narudžbe od strane kupca.

4. Svi sporovi koji proizlaze iz kupoprodajnih ugovora između trgovine i potrošača rješavat će se prvo pregovaranjem, s namjerom sporazumnog rješavanja spora, uzimajući u obzir zakon o izvansudskom rješavanju sporova potrošača. Međutim, ako to ne bi bilo moguće ili bi bilo nezadovoljavajuće za bilo koju stranu, sporove će rješavati nadležni zajednički sud, u skladu s točkom 5. ovog odjeljka.

5. Sudsko rješavanje sporova:

5.1. Sve sporove koji se javljaju između pružatelja usluga i primatelja usluge (kupca) koji je također potrošač podliježu nadležnim sudovima u skladu s odredbama zakona o parničnom postupku od 17. Studenog 1964. (Dz. U. br 43, poz. 296 s kasnijim izmjenama.).

5.2. Sve sporove koji se javljaju između pružatelja usluga i primatelja usluge, a koji također nisu potrošač, podnose se sudu koji je nadležan s obzirom na sjedište pružatelja usluga.

6. Kupac koji je potrošač također ima pravo na izvansudsko rješavanje sporova, posebno podnošenjem zahtjeva za pokretanje posredovanja ili zahtjeva za razmatranje slučaja od strane arbitražnog suda nakon završetka postupka žalbe (zahtjev se može preuzeti s web stranice http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223). Popis stalnih arbitražnih sudova za potrošače koji rade pri pokrajinskim inspektoratima Trgovačke inspekcije dostupan je na web mstranici: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596. Potrošač može koristiti i besplatnu pomoć općinskog (gradskog) ombudsmana potrošača ili društvene organizacije čiji statutarni zadaci uključuju zaštitu potrošača. Izvansudsko procesuiranje i potraživanje do okončanja postupka žalbe je besplatna.

7. Da bi spor riješio mirno, potrošač može, posebno, podnijeti žalbu putem internetske platforme ODR (Online Dispute Resolution), dostupne na adresi: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

1 Službeni glasnik